niedziela, 12 czerwca 2016

Czas na zmiany

Piszę ten post , ponieważ sama zauważyłam ostatnio coś w swoim środowisku.
Osoby , które kiedyś spotykałam na podwórku już w ogóle nie widuję.
Prosząc ich o wyjście na pole słyszałam prze różne wymówki.
Spodziewam się , że to z powodu XXI wiecznej technologii.
Może czas to zmienić ?
Świat jest piękny , a my tracimy w domu czas przed telefonem.
Może jakiś wieczór lepiej poświęcić na podwórku.
Pograć w piłkę , pojeździć na rowerze , pójść na spacer lub poczytać książkę.
Przesiadując godzinami przed komputerem ,telefonem  psuje Nam się wzrok.
Wiem , że w ten sposób łatwo zabić czas , ale można to też zrobić inaczej.
Można wiele miejsc zwiedzić oraz zobaczyć .
Spoglądając na poniższe zdjęcia możecie zobaczyć cuda natury , które przy zwykłym i spontanicznym spacerze można zobaczyć.
 Akurat tutaj wybrałam się do uzdrowiska.




 Można też zająć się swoim hobby.


Dziękuję za przeczytanie. 
Jeżeli spodobał Ci się post zostaw obserwację i czekaj na więcej.
Będę wdzięczna za zostawienie komentarza , ponieważ motywuje mnie to do dalszej pracy.

21 komentarzy:

  1. Świetny post. W obecnych czasach każdy kożysta z telefonu, komputera, a są oni jedynie złodziejami czasu.
    mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieraz gdy mi się nudziło i miałam ochotę wyjść gdzieś z koleżankami, to nigdy nie miały czasu, bo to albo maraton w Simsy, albo coś jeszcze innego.
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :D Może dodawaj troszkę większe żeby było lepiej je widać :D Poza tym extra

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ludzie się nie zmienią, chyba że na gorsze. Nikomu nie chce się wychodzić bo za zimno/ciepło/coś nie pasuje itd. A szkoda, bo dużo się przez to traci.
    http://swiatrico.blogspot.com/2016/06/gra-o-tron-george-rr-martin.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze juz samo srodowisko tego uzdrowiska jest sliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się jak najwięcej wychodzić na dwór w każdą porę roku, zwłaszcza, że nie umiem usiedzieć w domu haha :)

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest XXI wiek nie oszukujmy się każdy ma swój mały ekranik, mały świat w kieszeni spodni. Jesteśmy uzależnieni, każdy nawet Ty. Takie czasy, a taki piękny świat nas otacza.
    Super napisane.

    Zapraszam-> http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam , że lubię posiedzieć przed telefonem , ale nie lubię robić tego cały dzień.

      Usuń
  8. W dzisiejszych czasach nawet dzieci w podstawówkach zapomniały co to są przerwy. Siedząc na lekcjach odliczają czas do przerwy, aby pograć na telefonie albo obczaić facebooka.

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, w dobie komputera i innych elektryczności rezygnujemy z wypoczynku na świeżym powietrzu itp.
    http://lovelybyangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam zdecydowanie bardziej wolę wyjść na spacer niż siedzieć w domu, dlatego codziennie staram się chociaż robić krótki spacerek. ;) i bardzo fajne zdjęcia, mogłabyś je tylko ciut większe dawać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam twój post jak i komentarze i widzę że wszyscy mamy podobne zdanie. Bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mądry post. Niestety XXI wiek. Ludzie wolą przeglądać krajobrazy w komórkach bo szybciej i łatwiej niz wyjść na spacer :) Mega śliczne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to jak się mowi "idziemy na pole". Moja rodzina, która mieszka w małopolsce też tak mówi i zawsze chce mi się z tego śmiać, ale jest to coś innego, fajnego, bo u mnie się mówi "idziemy na dwór". A co do tego, że teraz tylko komputery i telefony, to ja bardzo się cieszę, że moje dzieciństwo było pare lat temu i tego jeszcze aż tak bardzo nie dało się odczuć. Zawsze wychodziło się po szkole, skakało się w linkę albo gumę, chodziło na spacery i jeszcze wiele innych rzeczy. To było coś! A dzieci w tych czasach jakie są teraz to nie mają nic tak naprawdę z tego dzieciństwa, bo najważniejsze są gry na komputerze i fejs.
    Pozdrawiam Cię!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda co piszesz, lepiej wyjść z domu a nie zamykać się w domu z komputerem.
    Super post :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra tematyka postu! ;)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tobą w 100% uważam, że lepiej gdzieś wyjść czy poczytać książkę ( co uwielbiam robić) niż cały czas przeglądać facebooka lub inny portale społecznościowe. Kiedy są już ciepłe dni staram się je spędzać na dworze niż przy telefonie, pograć sobie w piłkę z kuzynami, a nie grać w gry przed komputerem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę że to zależny od osobowości, bo niektórzy wolą technologię a inni real. Moi najbliżsi znajomi zawsze mają czas by wyjść i się spotkać ;) ale moze to dlatego, że wszyscy są już dorośli ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość ludzi zamyka się niestety w przestrzeni internetu, prawie nikt nie jest juz taki jak kiedyś :) Bardzo mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chciała wychodzić ale nie mam do kogo a sama niestety jakoś nie bardzo lubię. U mnie znajomi po prostu maja woje życie, problemy i brak czasu za to ja mam go w nadmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobnie :(. Nadmiar czasu bywa przekleństwem, a jak jeszcze na dobre opuści wena to już w ogóle. I co z tego, że ktoś ma czas, jak nie może zająć się swoim hobby? A nie może ze względów zdrowotnych, lub prozaicznego - pieniędzy.

      Usuń