czwartek, 16 czerwca 2016

Podziękowania

Dzisiejszy post będzie krótszy.
Chciałabym podziękować za 50 obserwatorów , które wybiło dzisiaj
Mniej więcej koło godziny 12.
To był mój plan na wakacje , a tu nagle patrzę , a ta liczba tak wzrosła.
W wielu postach widzę komentarze tych samych osób co mnie bardzo cieszy.
Teraz naszym planem jest 100 obserwacji do końca roku.
Czy mi się uda ? Zależy tylko od Was.
Także prawdopodobnie dzisiaj wybije 2500 odwiedzających.
Jeszcze raz Wam bardzo dziękuję.
Dzisiaj nie będzie takiego posta jak zwykle , ale zapraszam do 
zakładki O mnie , ponieważ zaczęłam ją uzupełniać.
Osoby , które przeczytały post powitanie mogą wiedzieć , że ten blog istniał pod
tym samym adresem wcześniej , ale pod zupełnie inną nazwą.
Tutaj macie zdjęcie , które wtedy się pojawiło.
Jestem to ja z krótkimi włosami.
Przepraszam za złą jakość, ale jest robione telefonem ze słabą jakością.

Dziękuję za przeczytanie. 
Jeżeli spodobał Ci się post zostaw obserwację i czekaj na więcej.
Będę wdzięczna za zostawienie komentarza , ponieważ motywuje mnie to do dalszej pracy.

6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia dalej. Dołączam się do grona obserwatorów :) <3

    Dziękuję za komentarz.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Przede mną jeszcze długa droga w blogowaniu, ale mam nadzieję, że kiedyś też osiągnę podobny sukces.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała dobić do takiej sumki obserwatorów, więc jeśli byś mogła zaobserwować, to bardzo bym się cieszyła!
    A Tobie ogromnie gratuluję!
    http://adellaidee.blogspot.com/
    Jeśli chcesz żebym powiedziała kilka słów o Twoim blogu na moim snapchacie to mnie dodaj i daj znać, że to zrobiłaś.
    Snapchat: adellaid_ee

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Masz świetnego bloga, na pewno zdobędziesz więcej obserwatorów. Powodzenia w dalszym blogowaniu xx
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D Na pewno ci się uda zdobyć 100 obserwatorów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje osiągnięć! Wiem jakie to uczucie gdyż mi też niedawno tyle wybiło i jest coraz więcej :) Życzę dalszych sukcesów!! ♥

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń