piątek, 3 czerwca 2016

Penguins from Madagascar

TEST
W dzisiejszym poście kolejny test.
Tym razem będzie to rzecz elektroniczna , którą nie dawno miałam okazję użyć.
Nie dawno w sieci telefonów komórkowych , a mianowicie Play została
wydana wersja z Pingwinami z Madagaskaru.
W tym czasie moja mama zmieniała telefon i udało Nam się skorzystać z tej oferty.
Trafił się mi adapter z słuchawkami , ponieważ dla ,mojej mamy był dziecinny.
Jego zdjęcie macie poniżej.

Jakie zadanie miał ten adapter ?
Po prawej jak i lewej stronie znajdują się dziurki na wejście do słuchawek.
Co to oznacza ? Za pewne to , że dwie osoby słuchają z jednego telefonu tej samej muzyki
oraz mają dwie pary uszu zatkane.
Czy spełnił swoją rolę ?
W moim przypadku tak. Muzykę było dobrze słychać i nie było żadnych problemów
podczas podłączania go do telefonu.
Jedyny minus to to , że przed użytkiem trzeba zdjąć obudowę jeśli tak ową posiadacie.
Co z słuchawkami ?
Mają po bokach pingwiny , które nie są może zbyt poważne , ale pomagają 
utrzymać słuchawki w uszach.
Można powiedzieć , że wszystko spełniło swoją rolę.
Od 0 do 10 daje 10 za wygląd oraz bez problemowe działanie.

Pozdrawiam i będę wdzięczna za komentarz , ponieważ motywuje mnie to 
do dalszej pracy.

3 komentarze:

  1. Bardzo przydatna rzecz np na wycieczki klasowe :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa takie dwa wejście. Na jedną słuchawkę mi się zawsze źle słuchało a taki gadżet to fajna sprawa.
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale świetne :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń