środa, 8 czerwca 2016

Trudne wybory

Dzisiejszy post będzie na temat ,,Trudnych wyborów''.
W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment , że musi nad czymś dłużej pomyśleć i zdecydować o czymś . 
I wtedy właśnie po zadecydowaniu pojawia się pytanie :
Czy to dobry wybór ? 
Bądź : Czy nie mogło być lepiej ?
Zbyt pochopne decyzje nie są najlepsze. 
Najlepiej nad czymś pomyśleć i się dwa razy zastanowić oraz najlepiej się z tym przespać . Raz popełniłam błąd i zbyt szybko zdecydowałam o czymś . 
Teraz się nauczyłam i wypisuję plusy i minusy jednej i drugiej opcji.
Przed spaniem czytam to co zapisałam chwile myślę i kładę się spać .
Rano zazwyczaj mam decyzje . 
Po takim długim przemyśleniu nigdy nie żałuję swojego wyboru.
W tedy nie pojawia się żadne z tych pytań. 
Myślę , że wam to choć trochę pomoże.
Jeżeli macie swoje własne sposoby możecie napisać w komentarzu.
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć , które są opublikowane poniżej 

.

1 komentarz:

  1. Oj wybory to trudna rzecz :/ Zdjęcia świetne ! :) Tez mamy podobne na swoim blogu :* Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń